شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
به وبلاگ" شعر و ترانه " خوش آمدید ( <-PostCategory-> )

ما اگر گروه شویم شاهکارهای زیبایی  خلق خواهیم کرد.

 

 

 

سرقت ادبی جرم است و یکی از گناهان کبیره می باشد و  پی گرد قانونی دارد.
  
هر گونه کپی برداری از آثار بدون کسب اجازه از مولف ممنوع می باشد.

 

دوست عزیز  این وبلاگ ساخته شده که ، بدون دریافت هیچ هزینه ای ترانه و شعر های شما را  در وبلاگ به اسم خودتان به اشتراک بگذارد  بدون اینکه اثر شما متعلق به ما باشد.

نکته ای که جایز است بگویم  این است که  بعضی از ترانه ها در وبلاگ نصفه بارگذاری شده برای شما خوانندگان و هنرمندان  عزیز در صورتی که  استقبال کردین  از ترانه ها  می توانیم همکاری یا همیاری ای در زمینه هنری داشته باشیم .

 

در خبر نامه ما عضو شوید تا از اطلاعات ما با خبر باشین

در قسمت آرشیو موضوعی((  خبر های داغ و شنیدنی )) مراجعه فرمائید.

دوستان هر اثری که میفرستید اسم خود و اسم اثرتان را عنوان کنید .

قبل از هر اقدامی ابتدا به بیوگرافی افراد این وبلاگ مراجعه کنید.

 

ویژگی های این وبلاگ

 

- معرفی و نمایش  اثرات افراد گروه

- ایجاد همیاری با اعضا

- گرفتن مصاحبه از افراد گروه

- خبر های داغ و شنیدنی از فعالیت افراد

- برقراری ارتباط با دیگران

 

همه هنرمندان این وبلاگ نیاز به اسپانسر دارند .از اسپانسر ها تقاضای کمک داریم .

 

دوستدار شما   اسحاق تتا

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Merlico
ساعت14:14---15 شهريور 1391
سلام
وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشم به وب منم سر بزنین


ف.فتحی
ساعت11:18---23 مرداد 1391
سلام اقا اسحاق و اقا امیر انشاالله که ایام به کانتان شیرین است و در کارهایتان موفق هستید پسرهای گلم چرا وقتی روی ف.فتحی کلیک می کنم اشعارم را نمی توانم ببینم اگر می شود شما هم اینکار را بکنید شاید مشکل از لب تابم باشق متشکرم

محسن شرفي تهراني
ساعت14:50---1 مرداد 1391
محسن شرفي تهراني
18
11مرداد
مجرد
مدير سايت خبري ايران ايتنا هستم
چی شد شروع به کار کردین ؟
سبک نوشته شما چیست ؟شعر سنتي-شعر عارفانه-شعر نو
الگو شما کیست ؟الگو ندارم
رابطه شما با خانواده چه جوری است؟خوب و صميمي
مشوقتون چه کسی بوده؟كسي نبوده
دوست داری تشکیل بند با علاقه مندان در این حرفه داشته باشی ؟بله


غیر این کار چه حرفه ای را دنبال می کنی ؟نويسندگي در عرصه ي وب
با چه هنرمندانی دوست داری همکا ری کنی ؟با آقاي صابر خراساني -چون از شعر ايشان خيلي خيلي انس مي گيرم و لذت مي برم


چه مشکلاتی در این راه داشتین ؟مشكلي در راه نداشتم و اشعاري كه مي گم از جانب خداوند بوده و هرچه در ذهن داشتم بر روي كاغذ آورده ام
قصد ازدواج داری ؟نه
با آقا اسحاق چه جوری آشنا
شدی ؟در محيط دانشگاه
کارکردن با اسحاق چه جوری است ؟عالي
چرا دوست داری این فعالیتتو ؟به خاطر عشق به كارم
چه نصیحتی به علاقه مندان به این کار داری؟سه بار مي گم كتاب شاعران معاصر زياد بخوانند.چون من خودم اشعار حافظ را زياد مي خواندم و مي خوانم
پل ارتباطی؟09359218480


Asal
ساعت14:44---31 تير 1391
SALAM ADDRESSE JADIDO LINK KON
http://top10star2012.loxblog.com


محسن شرفي تهراني
ساعت9:58---31 تير 1391
رپ هاي محسن شرفي تهراني
.................................................
نام رپ:شبهاي پرستاره
توي تابستون تو شباي پرستاره
با بچه ها ميگيمو مي خنديم
به هم ديگه خالي مي بنديم
حالا هي ميگيمو مي خنديم
به هم ديگه خالي مي بنديم
تو شباي پر ستاره
ميگيمو مي خنديم
به هم ديگه خالي مي بنديم
توي تابستون دوباره گردشو تفريح شروع
شروع دوباره ي زندگي
زندگي منو تو
شروع دوباره ي عشق و حال
عشق و حال منو تو
درس و مدرسه تمومه تمومه تمومه
تو شباي پرستاره
ميگيمو مي خنديم
به هم ديگه خالي مي بنديم
تو شباي پرستاره
ميگيمو مي خنديم
به هم ديگه خالي مي بنديم
دمويي ازرپ:فرياد عشق
دلم مي خواد داد بزنم عشقمو فرياد بزنم
دلم مي خواد ابري بشم
دلم مي خواد گريه كنم نه به خاطر تنهايي هام
به خاطر اوني كه بود يه روز توي بي كسي هام
يادت مياد وقت بهار دلم تو رو صدا مي كرد
وقتي مي ديد نيومدي پنجره ها رو باز مي كرد
يادت مياد زمستونا وقتي هوا برفي مي شد
بعدش كه تو ميومدي زمستونم بهار مي شد
يادم باشه بدونم غريبي درد بديه
غريب باشي مي كشنت
راسته كه دنيا آخر بي كسيه
........................................................ ...........
اشعار محسن شرفي تهراني
نام شعر:عشق چيست
هيچ دانيد،عشق چيست؟
عشق شعله ورتر از آتش است
عشق زلال تر از آب است
عشق با شما سخن گويد
عشق را باور كنيد
عشق در عرق كارگران پيداست
عشق در مهرباني پيداست
عشق در من و توست
بايد باورش كنيم
عشق زيباست
عشق به خاطر هستي بخش هستي زيباست
عشق به خاطر اوست كه زيباست
........................................................ .........................
نام شعر:بيچاره اي در راه
من بيچاره ام
بيچاره اي در راه
بيچاره اي كه خود نمي داند كيست
از كجا آمده است و به كجا خواهد رفت
در راه تنها مانده است
تنهاتر از تنهايي
اما
نمي داند چيست
نمي داند اين همه زيبايي چيست
چه كند؟
او تنهاست
تنهايي همراه اوست
فقط ياد خداست كه او را به روشنايي مي برد
چه كند؟
خدا را فراموش كرده
اما
خدا او را فراموش نكرده
و او نمي داند!!!
........................................................ ..............
من آن پرستوي رانده شده ام
آن پرستوي عاشق ام
آنقدر گريسته ام
نابينا شده ام
اما هنوز اميد دارم
در مسجدالاقصي وارد شده ام
........................................................ ...............


kimiya
ساعت20:52---26 تير 1391
سلام وب قشنگی داری من شما رو لینک کردم لطفا شما هم من رو لینک کنید

ehsan
ساعت10:41---14 تير 1391
مرسی از بلاگ قشنگتون

غریبه دیروز،آشنای امروز،از یاد رفته فرداهایت
ساعت13:34---9 تير 1391
لینک شدین!!!!!!!!!!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت14:41---8 تير 1391
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بيدارم . عشق من دست تو يعني خورشيد. گرمي دست تو را کم دارم



سلام ممنون که سر زدی
شما لینک شدی
دوست داشتی منم لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 1 فروردين 1386برچسب:,ساعت 1:0 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 1:0" > به وبلاگ" شعر و ترانه " خوش آمدید